måndag 31 oktober 2011

best-est-er-est-est-er helgen

det bästa med att vara borta över helgen är att man har det hur bra som helst, men när man kommer hem igen så är det så himla best-est-est-er-est. -er. Hahah, internskämt.
Nej men såhär är det, jag var borta en natt från fina familjen och när jag kom tillbaka så insåg jag hur mycket jag uppskattade att vara tillbaka hos dem.

Nu ska jag göra mitt bästa för att tvätta ur mina blå slingor i håret, dra loss strasslösögonfransarna och allt annat smink. Halloween är typ den bästa uppfinningen ever lol. Älskar att göra er upprörda med mitt språk. Det är inte seriöst, bara så ni vet. Fast iofs går grammatiken sådär. Jag märkte det när jag pratade svenska med Anna igår och idag. Jag säger saker som ett katt och en bord.

Berättar mer om min helg i nästa inlägg.

Happy Halloweeeeeeeeen
Miley petade mig precis i ansiktet med hennes tass. De sa att hon saknade mig när jag var borta. Aww

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mors!
Ska bli spännande att höra mer om hur helgen var. Tycker mig allt oftare ana att du börjar gilla o ta till dig den amerikanska kulturen mer o mer. Här är allt som vanligt dvs bara bra, bortsett från att jag börjar bli lite snorig. I helgen återupptog jag min fotbolskarriär efter 33 års uppehåll, det gick väl sådär, inga proffsanbud ännu iaf. Det som jag fick var en kexchoklad och träningsvärk, alltid nåt:).
kram fr far

mamma sa...

Hej Gumman!
Det var länge sen! Hur går det med ditt blåa hår och din käresta?? Han är jättegullig! Du kan väl höra av dig på skype vid tillfälle. Jag skulle vilja planera lite till den 12:e. Ha det!!!
Kramar