söndag 16 oktober 2011

..ja

.. Ja, jag behövde verkligen en sjal. Hade faktiskt bara med mig fyra, och så lånar jag Connies superfina svarta kashmirsjal från Afgahnistan.

Jenna, jag och den nya fina sjalen. Nu ska vi äta lunch och åka till djuraffären Eller nej, ändrade planer. Frankie måste till djursjukhuset för han har en äcklig sak på sin rygg. Det upptäcktes för 1 minut sen. AKUUUUTLÄGE!

T'änkte på den här "tack och hej leverpastej" och jag blev så himla sugen på det! Aaaaah.. *dregel*

1 kommentar:

Anonym sa...

En undran, vad lär du dig eggentligen där borta. Äta onyttigheter o shoppa?
Även om jag inte kan förändra världen (för den skulle ju bli mycket bättre då) så kan jag ju börja med att skicka mejl till Shannon, vad heter bortskämd på engelska förresten?
Har skickat mejl till dig idag, hoppas det går fram. Vi kan väl prova att höras via skype om jag e vaken.
Kram fr far till världens bästa Malin