fredag 21 oktober 2011

i bilen

ja har sitter jag och har det bra. Dricker hasselnötskaffe och äter pretzels.
Jag tog ledigt från skolan idag, Shannon är redan hos mormor, morfar och gammelmormor i Richmond och vi är på väg dit. Idag ska vi nämligen till Busch Gardens! :D
Det är en temapark/nöjespark och , ja, det här ska bli kul! Tänker utmana alla på alla läskiga åkturer och jag kommer få igen minsann. Yaaaaay!

Jag och Jenna är som barn på julafton! :D:D:D

Igår var vi och shoppade lite spontant sådär efter skolan. Så jag köpte skivan med ledmotivet till I am Sam. Det är omgjorda Beatles-låtar och det är en alldeles fantastisk film. Så här sitter jag i bilen medans de andra är på toapaus.
Fan vad glad jag är idag!

Life is gooooooooood!

3 kommentarer:

Annafia sa...

Åh, I am sam är ju en så underbar film!! Bra smak kusin, bra smak =)

Anonym sa...

Ja njut för life is goooooood. Om man bara förstår hur bra vi har det och hur mycket goa människor och fina grejer det finns runt omkring så är det ju bara att surfa med och njuta. BRA fortsätt med det. Läs mejl i slutet av helgen så får du se vad för kul jag gjort i helgen. Ha det nu så kul. Glassnjutarkramar från pappa!

cecilia sa...

som jag gillar sånnadär glad dagar! asså fan vad skönt att du trivs såbra, eller det verkar det ju verkligen som i vilket fall :)

vet du ... vi hade spexfoto för ett gäng dagar sedan och jag hade din (min) badmössa!!, du vet den där jag fick! sjuuukt snygg ;) då tänkte jag mkt på gåsen i landet långgt bort, för övrigt lär det bli ett snyggt kort också vill jag lova.

kram anden