fredag 28 oktober 2011

hej hej, hemskt mycket hej

Har haft en till bra dag. Mindre bra om man ser den ur hälsosynpunkt men det är en annan sak.

Drack vattnigt kaffe, gick i skolan, åkte gul skolbuss, åt hamburgare med pommes, blev neddreglad av Miley. Det gamla vanliga ni vet. Inget särskilt.
Jag undrar vad tusan jag lägger min tid på? Går upp klockan 7, börjar skolan 9.05 och har en väldigt intensiv dag till  kl 3.35, kommer hem, gör meningslösa läxor, leker med Miley och Frankie, åker till gymmet/kyrkan/något annat. Sen är det helg som alltid går för fort. Tiden bara rinner iväg och jag försöker fånga varje ögonblick för jag vill komma ihåg allt fint som händer men det är knepigt.

Beställde mina seniorstuff idag. Cap and gown och massa annat smått och gott. En fin tassel, yaaaaay!

Berättade jag igår att jag sprang 5km på 27.40? Litet steg för mänskligheten, stort steg för mig.
Jättestark sol och min favoritvärdmamma! Haha, våra plågade ansiktsuttryck, det var  så himla soligt och varmt och sandigt och Spanienaktigt. Aaaah, *suckar drömmande* förra helgen var helt underbar! Alldeles, alldeles underbar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj vilka framsteg du gör med löpningen,kul. Har du läst mejlet jag skickade i torsdags? Har varit i Växjö o pluggat. Har därför legat efter med att läsa din blogg. Så jag antar att din mor redan köpt hundvalp till dig. Senast du önskade dig ettdjur var ju en ko i julklapp för ca 8 år sedan. då tyckte du att vi skulle ha den på gräsmattan här. Du har alltid kunnat möjligheter i livet och vi vuxna är nog lite tråkiga ibland, som börjar prata om mjölkning o dyl. Hälsa dina gulliga värdföräldrar. Kramar fr far.