måndag 24 oktober 2011

vet in vad?

Jag tycker att det är kul att tvätta mina kläder. Det låter lite sjukt kanske, men det är vuxenpoäng så det är väl därför. Tro nu inte att jag kommer fortsätta med det när jag kommer hem, det var inte därför jag skrev det.

Andra saker jag tycker om är att:
- storebror fyller år imorgon och jag har en överraskning som väntar.
- springa.
- Miley är hemma igen.

Men särskilt saker som får mig att känna mig vuxen. Vara barnvakt till Jenna och tvätta, såna mammagrejer.

Och att höra Miley sucka onödigt ljudligt under bordet. Gud vad jag gillar den hunden alltså!

Läs inlägget om mig helg härunder!

1 kommentar:

mamma sa...

Nähä, o jag som trodde....alltså att jag inte behöver tvätta när du kommer hem!!
Jag blir så glad när jag läser din blogg. Ni verkar ha haft en toppenhelg! Vilka härliga bilder!!

Många kramar