torsdag 20 oktober 2011

dagens bra saker:

- Ju oftare jag står på scenen och är dödsnervös, desto bättre och mindre nervös blir jag. Tills på måndag ska jag ha en monolog på cirkus 2 min färdig och jag måste klura ut en karaktär och innehåll. Tips?

- Fick biologiprovet flyttat till måndag eftersom jag inte kommer vara i skolan fredag. Vad vi ska hitta på får ni veta då!

- Tack vare det ändrade datumet för biologiprovet kunde jag och Shannon åka och träna. Har blivit lite bekväm sista veckorna så det går inte så snabbt, men det är ju inte blodigt allvar :)

- Åkte svettig och dan till kyrkan. Det är så himla skönt att vara där. Jag gillar det verkligen, inte bara för att vi äter kakor och spelar volleyboll men det är himla trevliga människor.

Förresten!! Idag har jag brutit ett löfte. Det känns sådär men jag antar att jag får gottgöra det på annat sätt.. VI ÅT PÅ McDONALD'S. Vi skulle ju ha ett McDonald's fritt år!?! Men jag åt en sallad och drack te så det räknas inte som jätteonyttigt men ändå, ett löfte är ett löfte.
Visste ni förresten att ett happy meal innehåller mer än 400 kalorier? Det var det jag brände under mitt pass på löpbandet idag. Och sånt äter en del folk dagligen, det är skrämmande!

Och om jag ska följa min rubrik på dagens bra saker så ska jag tillägga mina familjer. Både min svenska och amerikanska. Trodde att det skulle vara svårare att vara borta från allt som är väldigt bra där hemma, men det går riktigt bra och det är tack vare er och familj och vänner här.

Ha det bra! För min del är det wrestling med Miley som gäller. Hon är en av mina bästa vänner numera. (Hon är våran hund om ni gått miste om den informationen)

1 kommentar:

Helena sa...

Det är början på 1800-talet. Du är en 17 årig tjej som saknar sin kära vän Helena som hon lämnade efter sig på sin jakt efter guld och lycka i Amerika. Det slutar med att hon tar beslutet att åka hem. Helena möter henne på tågstationen och de lever lyckliga i alla sina dagar! Jag saknar dig Malin! Jag klarade mitt körteori prov idag. Nu ska jag bara klara uppkörningen också! Jag är glad att du har det så bra! Puss på dig vännen <3