måndag 10 oktober 2011

ja pappa, regler är regler, men dumma regler är väl inte regler heller? ;)
Pga detta så fick jag en curfew till midnatt ikväll. haha...
Eller nej, fick precis ett till sms
"midnight is when you have to be home...... until you get a boyfriend. then it's 8pm."
Haha, min värdpappa är hur bra som helst!

Tack så hemskt mycket josefine!! :D
Så, Lasse-skivan är paxad.

Idag har jag varit skitmanlig. Jobbat i trädgården, klippt gräset och sprungit med grabbarna.
Får jag fresta med att tala om att det är runt 20 grader och shorts och t-shirt-väder här?

Vi hörs!

1 kommentar:

MALINSTALIN sa...

din familj verkar så himlans mysig! det är sickt kallt här alltså malin!

ps. Jag och ronja var och vandrade på södrapromenaden idag och då såg jag långt borta en lila jacka och tänkte i en hundradelsmillisekund att det var du som kom cyklandes tillbaka från amerikat, men det vare inte. Vi konstaterade dock att vi saknade dig och ditt underbara sätt att muntra upp en!!