torsdag 6 oktober 2011

är glad och "ser sådär kär ut"

Jag har haft en bra dag.
Skolan gick finfint.
Gymmet var kul. Inga snygga killar men desto bättre löpning. 5k på 28.20.
"Mat" på Hooters. (Jättetypiskt grabbställe med sport-tv och servitriser i hotpants och urringade linnen)
Många kramar från min jättefina lillasyster.

Om jag ska väga upp med något negativt så får det vara morgonen. Jag satt i soffan och pratade med Jen innan Aimee kom och hämtade mig. Miley stod nedanför och jag behöver väl inte ens säga vad som hände?
Jo, Miley gjorde hunden och en lång slime-tråd (tjockare än tråd, snarare rep) landade på mitt bröst. Våran fina boxer! haha

Min servett sa:
Does the name Pavlov ring a bell?

och jag skrattade.
Ja, idag har sannerligen varit en bra dag. ( Ja sannerliiiiggen)

Här är en bild på Jeter Farm där vi var i helgen med cornmaze och djurklappning. Det är så himla typsikt amerikanskt.
Jag la precis en slinga av mitt hår på miley och skrattade ihjäl mig. Läggdagsvarning på den va?

1 kommentar:

elin sa...

"Min servett sa:.." - läggdagsvarning på den, malin!
imorgon åker vi till england
(så. jävla. skönt.)
vi har massor av kanelbullar hemma, köpta såklart. och idag träffade jag musikkent från hulta på maxi! lyssnar massor på pissing in a river med patti smith, man vill bara sitta vid ett piano och spela hårt på tangenterna och luta bak huvudet och vara så himla dramatisk när man hör den.