torsdag 6 oktober 2011

" i fart"

Rubriken är en svensk/engelsk ordvits. Haha

Tack för din kommentar hesti. Det är så typsikt dig att se att jag har illgrönt nagellack (som mamma skulle hata med all sin kraft) på en jätteliten bild. Haha, så fint! Men faktum är att det är bättre än så:
 Det är lila, rosa, orange, gul och grön. Så får man se ut här i USA om man vill, och det vill jag.
Bilden är tagen med min armbåge!!!!
En mindre bra sak var att mina byxor sprack när jag satte mig ner.
HAHAHA
Jag kan inte låta bli att skratta för det  är ju hemskt, mina favoritjeans. Måste bara få tillägga att det är inte det att jag har blivit hiskeligt tjock, änsålänge, de är faktiskt lite för stora. Dock tog åldern ut sin rätt. R.I.P.
Men, måndag är vi lediga från skolan och Aimee och jag ska shoppa, och nu jävlar måste jag hitta byxor!!

Ha det fint!
ps, mams och paps, vad sägs om söndag för skype? Lördag kommer vi inte vara hemma :)

2 kommentarer:

mamma sa...

kollar du mejlen!
Kram

Anonym sa...

Ja söndag blir bra skypedag. jag har datorn igång em o kvälll, så hörs vi.
Kram fr far