lördag 29 oktober 2011

pre-movie night

Ja, innan filmen sätts igång och pizzan äts (herreminskapare så onyttig jag är) så roar vi oss med att bråka med Miley. Shannon står på alla fyra och låtsas att han är en hund och Miley blir helt galen. Jag roflade nästan, lol.

Ikväll ska vi se Hollywood remaken av Män som hatar kvinnor, the Girl With the Dragon Tattoo. Väldigt intressant tycker jag.

Idag var helt underbar. Aimee är en väldigt väldigt bra vän och min skola är så himla rolig. Det enda som suger litegrann är anatomi klassen, men det är väl en världslig sak? Efter skolan, hör och häpna så snöade det. Ypperligt tillfälle att svänga förbi Mill Mountain och dricka varm choklad. Sen tog jag Miles på en promenad i snöregnet och vi matchade fint med hennes röda hundtröja och min gula regnjacka.

 Glömde säga att jag har skaffat pojkvän förresten. Här är mr Ogre. Vi träffades på Busch Gardens förra helgen och jag är otroligt kär. Funderar på att gifta mig så jag blir amerikansk medborgare automatiskt.

Ha det fint hörrni!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du e rolig du. Jag ska se till att Elins mormor får info om at du skaffat pojkvän. Bra att du tänkte på det där om att det inte är ytan som är viktigast:).
Boutakram från far.

Anonym sa...

Hej gumman! Kul att Du hittat prinsen. Tänk bara på att han ska med hem i juni nästa år. Du måste presentera honom för GM vet du. Kul att se att Du trivs. Vi längtar efter Dig. Kram från GM o co