torsdag 29 september 2011

tänkte bara att ni skulle få veta att

- Jag har det bra.

- Det var min nya frisyr på bilden i förra inlägget, pappa!

- Jag blir lite mer van för varje dag som gå och det är skönt. Behöver inte tänka så mycket på språket till exempel.

- Jag saknar er då och då, tillåter mig själv att bli ledsen men är noga med att gå vidare efteråt.

- Jag pratar dalmål ibland när jag översätter saker. snälla låt mig fortsätta med det! 

- Jag har inte blivit dränkt i hunddregel de senaste 3 dagarna vilket är ett under. haha, älskade Miley(som förövrigt är döpt efter Miley Cyrus........)

- Jag känner mig väldigt trygg med att bo hos min familj. Jag tycker väldigt mycket om dem! <3

-Jag går i vanliga fall och lägger mig klockan 10 på vardagarna men nu är klockan 11 och jag har inte ens duschat och tvättat håret än.

Ha det fint hörrni, jag gillar när ni skriver utförliga och invecklade kommentarer, OCH korta och koncisa. Fin stavning, orkar inte kolla upp den. Det påminner mig om en rolig grej jag ska berätta för er imorgon om jag kommer ihåg.


/Malutta

2 kommentarer:

Josefine sa...

Du är en väldigt stark, mogen och modig tjej Malin! Kul att följa din blogg!

Anonym sa...

Hej!

Jag bara skojade. Din nya frisyr e jättefin. Blir jätteglad för det som du skriver. Tänk på vad jag skrev i första mejlet till värdpappan. Det är supernyttigt att du får lite motgångar, det kommer göra dig ännu starkare, men givetvis asjobbigt när man är mitt i dem. Hinner ej skriva mer, ska på styrelsemöte i skytteföreningen. Medelåldern höjs rejält när inte du är med:).
Kram från far.
PS.Josefin är en klok tjej och som oftast har rätt.