måndag 19 september 2011

en vanlig måndag

Jag hade skrivit ett halvlångt inlägg men så raderade jag det. Det var för mycket Daimglass känsla över det. Oväsentligt med andra ord. 

Jag har inget extraordinärt att berätta. Det blir vardag i nya saker också efter ett tag. 


Jag hoppas att ni har det bra därhemma. Jag har det bra! 

Så här skrev Elin till mig för två minuter sen. Hon är underbar, min bästa vän.
häromdagen tänkte jag på någon gång när vi skulle sova och vi hade släckt och du sa "elin, jag kan inte sova" och jag sa "men malin du blundar inte" för jag hörde att du blinkade

1 kommentar:

Anonym sa...

BRAAA! Nu börjar det likna något. Vardag, inget särskilt händer, långt till julafton. Det är just det som min Malutta behöver (och framförallt hennes bror)! Sedan begriper jag inte jämförelsen med dajmglass???? Dajmglass är för mig något särskilt, när det verkligen är fest el party! Nu skall jag återgå tillmin alldeles vanliga blodpudding. Har fått veta min nya lön idag, Så jag lyxar till det med lite vaniljglass till efterrätt. Här är allt annars bra.
Kram fr far.
PS. Du har mejl.