onsdag 14 september 2011

ger utlopp för min humor (ursäkta)

Kom precis på en jättebra ordvits såhär på kvällskvisten när jag sitter inne på Facebook istället för att plugga till biologiprovet imorgon.

Vet ni vad jag blir under mitt utbytesår?




Den kan ni ju suga på en stund.











Snart kommer svaret.



Men jag vill att ni kommer på en hyfsad gissning om sen kommenterar den efter att ni har fått svaret.





Okej?




För det är en bra ordvits!!!




Alldeles egen-påhittad.



Vad blir jag?





Svar: 



Världs-vahn. 



Världs-van. Fast Svahn. I världen.



Tack pappa för humor-genen. Den uppskattas verkligen! (främst av mig själv tror jag..)


hahahihihi.. Nu ska jag återgå till biologiboken.

Nattinatti

4 kommentarer:

elin sa...

min gissning var tjock
alltså lol malin

Anonym sa...

Nu har du fel som vanligt Malin. Det är ju så att du fått mammas alla "dåliga-humor-gener". IAF enl Tiina, för jag har ju mina kvar tycker hon. Jag har arb idag och mår mycket bättre. Så imorgon är min tanke att mina kollegor ska få skåda min ryggtavla när det blir RM i löpning.
Kram från far, Tiina hälsar.

mamma sa...

Ja, jag vet inte vem du/vi ska skylla på, men jag tycker att den mest liknar Mats' humor, även om han har den dåliga kvar. Hoppas att du hann med lite biologiplugg och inte satt och skrattade resten av kvällen!
Det var kul med skypen tillsammans med Johan igår. Vi har några provdagar kvar, så vi kan försöka någon mer gång.
Ha det så gott!
Kramar

GM sa...

GM trodde att svaret skulle vara att du blir arton. Det visade sig vara fel. Din ordvits var wolig! Kwahm