söndag 25 september 2011

min stora lillasyster

I torsdags fyllde Jenna 9 år och det firades med dunder och brak på PUMP IT UP. Pump it up är precis som det låter ett ställe med hoppborgar, lite busfabriken-känsla över det hela.
 Alla lekte och hade förskräckligt kul.
 Som sagt.
 Enda killen på kalaset och hans mamma "boxades".
 Söta barn

 Ännu fler söta barn.
 Happy B-day!
 Det var en cupcake tårta som hade extremt mycket frosting på sig. En riktig amerikansk fördelsedagstårta!
 Färgämnen och socker, nam nam nam! Haha
 Jen öppnar mitt paket. Det är en pruttande och rapande Pumbaa. Hon älskar den! (jag med! haha, den var lite för dyr egentligen men det är hon värd min lillasyster. <3 )
Lillasyster och storasyster.
Jag satte kameran på självutlösare och sen tog vi kortet. Jen var så himla fundersam hur tusan det kunde bli ett kort när ingen stod bakom. Gullig!

Idag har vi tränat. Programmet inför 5km loppet började idag. Det var tydligen inte någon mer än shannon connie och jag som ska springa intermediate/advanced svårighetsgrad så det blir kanske lite tufft. Shannon och jag racade och jag åkte på stryk så det sjöng om det. Det känns tufft att bli slagen av en 40åring när det är jag som borde vara den unga och starka, men nej, haha. Men som tröst fick jag "I've been in the military for 22 years, you haven't even been alive that long". Så man får väl räkna in vem man tävlar emot och inte bara ålder.. Skämt åsido.

Nu ska jag knyta lite armband à la Sportscamp och vänta på att Jenna ska gå och lägga sig så vi kan kolla på skräckfilm. Jag hatar det!! Jag sitter mest och blundar och de andra skrattar åt mig. Det är hemskt!
Nyss kollade vi på barnfilm. The Gruffalo. Den var jättesöt. Kvällens nästa film är White Noise. Jag känner redan nu att jag kommer freaka ur totalt och inte kunna somna.

Hoppas att ni kan det, ni borde sova nu ändå :)
Puss och kram.

Inga kommentarer: