söndag 25 september 2011

Malins mat för en dag

Jag äter så sjukt mycket och dåligt här, så jag tänkte att ni skulle få se en lista på dagens mat.
Dock får ni ta i beaktning att det är helg så det  är inte såhär varje dag..

Frukost:
- fullkornsflingor med skivad banan och mjölk

Lunch 1: precis efter gymmet när vi var dödshungriga
- Ett litet paket med ostkex i bilen i väntan på "riktig mat"
- Hot Dog med typ chili på istället för ketchup
- Diet Coke

Lunch 2: det var någon
(avbrott: alltså så ironiskt. Jenna kom precis in och frågade om jag ville ha ett litet paket med ost. Sa jag nej? nej!)
någon slags
(avbrott igen: osten smakar sådär men jag fortsätter äta den ändå)
någon slags kampanj för(mot?) bröst cancer och där var det gratis mat.
- en pizza slice
- ett glas Sprite
- en hel PÅSE med popcorn

Mellanmål: vi gick omkring i stan och gick på konstmuseum!!!!!
- två skedar av Jen's glass.
- Jelly Beans i bilen
- mitt finska Panda-lakrits medans jag pluggade
- de sista av mina helg-sura spaghettisar

Middag:
- kycklingkorv med ris, tomater och paprika. de två sistnämnda är hemodlade.
- grönt iste
- en skål sallad med dressing och frön
- en fransk kaka
- en liten red velvet cupcake
- en till fransk kaka
- ett litet paket ost som Jen gav mig.

Sen ska vi se på film så då blir det kanske en kaka till. Usch.. jag känner mig jätteäcklig.
Kan ni begripa att jag bor med en familj som är väldigt mycket nyttigare än medelsnittet i Usa? Det är hemskt..
Men som sagt, vi skulle aldrig äta pizza och hot dog till lunch i vanliga fall, så jag hoppas att det var ett sällsynt undantag.

Men jag tränar ju.. ibland. 3 gånger i veckan iallafall.

2 kommentarer:

ewelina sa...

sluta bry dig och lev istället - tönt. puss på pannan

elin sa...

mer såna här inlägg!
tänk inte så mycket. så länge du tränar så mår kroppen bra. och som du skriver brukar det inte vara sådär. du är finast!