lördag 10 september 2011

ett inlägg riktat särskilt till Elin

Vet du vad jag precis åt?

Förutom att Connie, Jenna och jag delade på en bucket popcorn (!!) på bion så gick vi till Cold Stone Creamery som är en glassaffär. Storlekarna heter Like it, Love it och jag kommer inte ihåg men jag gissar på Adore it. Like it som vi tog är jättestor trots att den är liten.
Men nu till det väsentliga, jag tog Oreo (som kakan) filled icecream och till det ska man välja en sak att blanda i glassen så jag valde vita choklad droppar. Sen tog de glassen och la den på en kall sten (därav namnet Cold Stone) sen blandade de ihop glassen med chokladdropparna och sen var det bara att äta.

GUDOMLIGT!

Jag har haft en fantastisk matdag. Eller kanske egentligen inte eftersom god mat = oftast mycket mat = mätt hela tiden. Det är tur att vi rör på oss mycket iallafall.


Jag tror jag börjar tycka om att se på film. Jag kommer komma hem som en HELT ny Malin.

Jenna säger att jag ska skriva att vi såg ett svenskt märke idag. Det var ett par kängor som hette "Björndal". Jag blev alldeles till mig och har varit glad sen dess.
Puss och godnatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå mitt lilla apskaft! Nu förstår jag ingenting. Vad hade jag för likhet med den lilla killen i videoklippet? Jag hade ju en helt annan intellektuell nivå på diskussionen bl a svar på alla stora världsproblem och framförallt talade jag ju om dem för alla som jag träffade. Dessutom så minns jag bestämtatt jag den där kvällen tyckte att jag var mycket mycket smartare och snyggare. Du måste nog haft fel glasögon på dig den kvällen tror jag. Nu till en annan sak. Detta med måttenhet är du säker på att det är 5 Km? Jag fick ett träningsporgram på jobbet (av Mike) som såg jätteenkelt ut. Problemet var bara att han efter 4 h talar om att siffrorna handlar om miles och inte km!
Kram fr ett soligt Åby.

elin sa...

herregud!!! så himla fantastiskt jag tror jag smäller av.