torsdag 1 december 2011

bra dag

Idag och hela veckan fram tills nu har varit jättebra.
Allt rullar på, lite humördippar till och från men det  har jag ju i vanliga fall också så det är inget konstigt. Skolan rullar på och track practise blir bara bättre och bättre. Nu har jag fått kompisar där också, och det är inte såna som snackar bakom ryggen på folk = de kommer inte göra det på mig heller = bra människor! Äe, det är väldigt kul fast det är hårt som attans och jag tror att jag ska dö varje träning. Älskar känslan!
Coach frågade om inte jag skulle testa på kulstötning. Jag tänkte först att det är ju bara tjockisarna som kastar kula, men sen insåg jag att det kan bli kul! ;)

Hemma är allt bra också. Lite konstigt att inte se dem lika mycket varje dag som jag brukar.. men det är bra att sakna har jag hört.

Imorgon ska jag beställa min year book och annars har jag inte så mycket mer att säga än att livet leker. Ha det bra kära vänner!

3 kommentarer:

mamma sa...

God morgon!
Kul med förslaget om kulstötning, haha. Eftersom jag har en tidigare "karriär" som kulstötare kan vi ju ha tekniksnack, för det är mycket mer teknik än styrka.
Ha det..........Kram

Anonym sa...

HEJ Malutta!
Fars livskurs, del tre: Ta det lugnt, du får inte bli någon träningsnarkoman. Du märker ganska lätt om du blir det, genom att du börjar må risigt och känna olust om du inte tränar.
Här är allt bra. Ikväll och natt så kommer jag ha möte. Ska med tomten gå igenom det gångna året och se vilka som har varit snälla och gå igenom vilka som är tänkbara för julklappar. Du kan väl försöka vara online vid tolv-etttiden inatt så kan han väl prata direkt med dig, eftersom jag har lite svårt att bedömma dina senaste månader. KRAM!

Mathilda Jerenius sa...

Jag saknar dig, kvinna! <3
Så himla kul att få ta del av din vardag här. Det gör avståndet lite mindre. Tänker på dig! kram