söndag 27 november 2011

THANKSGIVING BILDBOMB

 Nu ska ni få höra om min första Thanksgiving.
Som jag redan har sagt så var vi ju på Virginia Beach. Det var som vanligt mycket fint.
Egentligen var det väldigt kallt, men för att det skulle se lite varmare ut tog jag av mig tjocktröjan och posade så gott jag kunde för en bild. Precis som förra gången vi var där var solen stickande ljus och man kunde inte riktigt hålla ögonen öppna..

Sen var det baddags. Vi hade våtdräkter så det inte skulle vara så kallt. Det jobbigaste var nog ändå att få på oss dräkterna.. haha, det var otroligt svårt för vissa, men jag kom i min ganska smidigt ändå :)

 PÅ kvällen var vi ute och gick på boardwalken som egentligen var stängd, klättrade på konst som man egentligen inte fick klättra på.
 Det här är för dig mamma!
Utsikten från våran balkong, ÅT ENA HÅLLET!!! haha.. det var väldigt osmakligt men jag tycker det är roligt bara... det är liksom okej här att klä sig i kamouflage, lyssna på country och gilla osmakliga saker. Lite ovant för mig bara.. haha
 På fredagen gick vi runt och shoppade lite. Hittade den här snygga röda t-shirten, strl 7XL. Tjusigt va?
 Och såna här förbudsskyltar om dåligt språk hittade man överallt.
 Igår, lördag åkte vi med Grammie och shoppade. Jag var i extas och blev så himla trött efteråt. För middag åkte vi till Bass Pro Shop. Det är den största affären jag någon sin sett. Det var en sportaffär med akvarium, restaurang och hela kittet. Herreminskapare!
 Och gevär såklart.... eh ja. Sjukt. Det här är ju inte riktigt vad jag är van vid...
 Och när vi tappade intresset för alla manliga saker hittade vi bättre saker att göra, som att gömma oss i vapenskåp och såntdära.
 Måste visa vad jag köpte när vi var och shoppade med mormor. Supersnygga boots från ett väldigt fancy märke. Vanligt pris var $100 men jag fick dem för $40. Himla bra!
 Och mina första par Converse.
 Och mitt andra par Converse.
Det tredje paret ligger i mormors garderob för de är en julklapp. Och en TOmmy Hilfiger tröja. Jajamänsan! :D
Hoppas ni hade en bra helg också, min var bra, men nu har jag massor av tråkiga grejer jag måste ta itu med. Dumma skola som ger massa läxor över lovet. Dumma malin som skjuter upp saker.

Hej på er

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken bra helg du verkar ha haft. Kul att läsa o se bilder på allt häftigt du gör och som man själv inte är i närheten av, tex köpa tre par skor:). I södra sverige är det jätteoväder. Här har det regnat o blåst väldigt mycke. Adventsljusstakarna är nu tända och det e mysigt att vara inne.
Läs din mejl. Du har tips från coachen där.
KRAM fr far

mamma sa...

Vilka härliga bilder! Stranden ser jättehärlig ut, men det är svårt att avgöra om det är varmt eller kallt.
Oj, det tog tre månader innan du köpte converse! Kul att du hittat så mycket fint!
I lördags pyntade vi för advent och hade besök av Svenssons och igår var vi hos mormor och morfar. De hälsar så mycket till dej!
Kramis<3<3<3

Anonym sa...

Läs mejlen igen. Del 2.
Kram fr far.