onsdag 7 december 2011

tisdagkväll i all sin enkelhet

Alltså mamma och pappa, jag vet inte om ni behöver analysera vartenda ord jag skriver, men här kommer en förklaring på skämtet. 
Connie var en typisk mamma och frågade om jag inte hade någon kille som jag tyckte extra mycket om (och nej.. de beter sig som tolvåringar förövrigt). Det var roligt därför att 1. Hon frågade "en vän eller bror eller något.." och 2. Jag reagerade som en riktig amerikansk tonåring (Mooooooooooom? med en generad röst). 
Det var en himla rolig situation men det kanske är svårt att förstå om man inte är tonåring eller varit det de senaste seklet ;)

Idag var jag med i en mindre bilolycka. Jag åkte hem från track practise med Kayle och vi blev påkörda bakifrån. Mindre kul men ingen skada skedd. Det är sånt som händer ofta här och ingen blev skadad. 

Allt rullar på. I helgen ska jag på mitt första track meet. Tävling alltså. Jag ska springa 1000 och 1 mile, 1,6 km. Det ska bli kul att åka iväg på en stor tävling men jag är inte nervös alls över löpningen för jag är så himla nybörjare än så länge så jag har inget att förlora. 

Ha det bra kära vänner

1 kommentar:

Anonym sa...

HEJ MALUTTA!
OK ska försöka tagga ned och inte analysera. Men ett tips e oxå att du kan välja att se det som att vi bryr oss (=älskar dig) och egentligen bara vill att du ska ha det bra.
Kram från hönspappan.