fredag 16 december 2011

svar på kommentarer

Pappa:
Nej, jag överdrev lite. Det är okej att vara ledsen ibland och de flesta i min närhet förstår att jag blir ledsen ibland så det är lugnt.
Men det du sa påminde mig om en avsnitt från Hjälp!. Kommer du ihåg scenen där Johan Ulvesson är psykolog och förklarar för sin patient att han ska föreställa sig en stor järngryta. Sen säger han " och så lägger du alla dåliga känslor du har i den grytan och rör om riktigt ordentligt. Sen tar du ett stort tungt lock, och så lägger du det över grytan så inga känslor kan komma ut."
Förträffligt skojigt, sök på Youtube efter det :)

Elin:
Quadriceps är framsida lårmusklerna. Mina övre kycklingfiléer på framsidan alltså..


Idag har varit en kanondag och jag känner för att läsa innan det är dags för family movie night. Vet inte om jag berättade det, men eftersom det är ingen träning idag och jag är trött som gélé tänker jag ta tillfället i akt att bara slappa hela helgen. Bara slappa. S.L.A.P.P.A. Så mycket.
Kanske gå ut med Miles men det regnar. Det är typ 15 grader ute förresten. I DECEMBER. Ett skämt tycker jag. Ett bra skämt :)

1 kommentar:

mamma sa...

Hejsan,
Det låter bra att du bara ska slappa i helgen. 15grader - vad avundsjuk jag blir - här är det på 0:an och snöglopp. Det är vitt på marken, men slaskigt.
Idag har jag gjort lite julgott - glöggkokta revbensspjäll, nötkola och saffransskorpor. Igår var vi och lyssnade på moster när hon sjöng med körerna i Julens sånger. Det var jättefint och stämningsfullt. Släkten i Nyköping hälsar till dig.

Kram