torsdag 22 december 2011

Merry christmas!

Hej pa er.
Idag, den 22 dec ar min sista skoldag for 2011. Ratt skont faktiskt :)
Aimee kommer snart och hamtar upp mig och jag tankte val egentligen bara saga att jag lever och att allt ar kanoners.
Ikvall ska jag hem till Brianne pa Christmas Party. Det ska bli intressant och kul :)
Sen pa lordag, tror jag, kommer grammy och grandpa. Vet inte hur lange de stannar eftersom vi inte har nagon tv.. markligt.
Andra planer jag har ar att Skypa med mammsen och pappsen och elin, samt bada. Jag alskar badkaret (trots att det ar for kort eller jag for lang)! Sen ska vi forsoka ta en tripp till Roanoke Hotel och kolla pa mer juldekorationer. Sen ska vi aka till Massanutten som ar en stor vattenpark, woooohoooo!

Ha en fortrafflig torsdag, allihop, och ta hand om varandra :)

Inga kommentarer: