fredag 16 december 2011

jullov!!!!!!! :D

Av en sån glad rubrik kan man ju tro att jag har fått jullov. Nej, inte jag, men Jenna. Hon är så glad att hon är ledig i tre hela veckor. Själv går jag i skolan i 5 dagar till.

Men jag kan fira att jag inte har någon träning imorgon. Idag kändes mina ben som Jell-O och jag kunde inte stretcha mina quads för det kändes som att det inte fanns några muskler över huvudtaget. Så nu har jag tre dagar då jag inte tänker springa en meter!

Den här veckan började ganska dåligt och är nu helt fantastisk. Har egentligen inte hemlängtan, men när mamma påminde mig att "om exakt 6 månader är du hemma" och när kompisarna i skolan säger "awww, do you miss your famliy a lot? Do you love them very very much? I love my mom, I couldn't be without her for that long." ja, det hjälper väl inte direkt. Så ja, jag var en klenis och grät litegrann men EFTER REGN KOMMER SOLSKEN.
(inget emot dig mamma. det är bara jobbigt att prata om det..)

Bra nyheter:
- Ska på field trip till D.C. senare i vår
- min coach och trackkompisar är nog de bästa man kan tänka sig
- jag skriver en barnbok och illustrerar bilderna. Den kommer bli skitbra!
det bästa till sist:
- nu ska jag äta mat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä se det inte som att du är klenis. Att ha kontakt med sina känslor är bra och det skapar så mycket trubbel att det finns så många som "stoppar undan" det som de egentligen känner. Du är stark och modig. Vi hörs på söndag.
Kram från en far som e stolt över sina barn.

elin sa...

hej min vackra. vad är quads?