fredag 23 december 2011

Christmas Party

Nu måste jag få berätta om vad jag har gjort det senaste dygnet.
Först var det ju sista skoldagen för 2011 som jag skrev i förra inlägget. Men hade vi någon julavslutning? Nej. Istället var det en helt vanlig skoldag förutom att:
- det var ungefär 25% av alla elever i skolan
- vi fick donuts från Blue Collar Joe's (bästa donutsen i stan!) till frukost, samt att vi kollade på film första lektionen.
- vi gjorde exakt ingenting utan bara fördrev tid resten av dagen.

Sen åkte jag till Brianne's där det var christmas party.
Tänk er följande:
Ett stort barbie-hus. 7 tjejer från skolan. Skvaller. Julpyssel. Tacos. En biosalong. Just Dance. Massa onyttigheter. Skvaller. Sova ihopträngda som sillar.
Väldigt amerikanskt, väldigt kul. (Förutom skvallret då.. det finns väl annat att prata om än andra människor?)
Men det var jättekul. Skönt att vara med i en grupp sådär.. Här har de flesta redan väldigt hårda regler på vem de umgås med och det är inte lätt att bara hoppa in, men det var skönt att få känna sig som vanligt, nästan.

Pga alla onyttigheter jag har ätit ska vi dra oss mot gymmet snart. Sen är det städdags och sen Movie Night!
Skulle förstås ha lite bilder från partyt och briannes hus, men jag tog inte en enda bild. Haha.. Japps, det kommer jag allt ångra om ett år eller två.

Fick förresten ett voicemail på mobilen alldeles nyss! Jag blev helt snurrig först innan jag förstod att "hej, det är ju svenska!" Min bästa gudfamilj! Tack så himla mycket. God Jul och Gott Nytt År till er med!

Have a very Merry Christmas!
Jag älskar er väldigt mycket!

1 kommentar:

GM sa...

Hej Gumman!
Hoppas att Du inte behöver betala för att vi ringde. Hoppas att Du får en fantastisk jul. Kramar igen från oss alla. Hälsa Din familj, vi är så glada att Du trivs och att de tar väl hand om Dig.
Puss o kram Helén, Mats, Ida o Hesti