fredag 16 augusti 2013

Dag 6

Halli hallå på er!

Sitter i en fåtölj framför Disneydags med ett glas rött och toblerone. Så himla välförtjänd weekend!

Idag har det sakta gått upp ett ljus för mig att man inte ska ta åt sig när en treåring säger inte så snälla saker, samt att vad är väl en bajsblöja?

Nu väntar jag på att ta tunnelbanan in till stan för en öl eller två med en annan svensk au pair. Vi skulle haft playdate idag, men hennes ena barn var sjukt, så vi sköt fram det till nästa vecka. Hur som helst hoppas jag på en trevlig kväll! Den har ju redan börjar bra iaf.. :)

Igår fixade jag ett bank account och idag anmälde jag mig till en tyskakurs. På söndag ska jag fixa ett gym membership.  Saker börjar rulla på!

Imorgon ska Louise och jag till Tyskland. Wiho! Speed-shopping!

Puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan,
Skönt att du redan efter en vecka märker att det blivit skillnad och att du kan se på det med andra ögon.
Är det Tysklands Ullared ni ska till, eller? Ha det så trevligt!
Kramar från mamsen