torsdag 22 augusti 2013

Dag 11

Rakt på sak:

Okej jag kanske ska bli mamma en vacker dag ändå.

Jag orkar inte ens berätta varför, eller vad jag har gjort idag som fick mig att ändra uppfattning. Jag tycker bara att ni ska ta en sekund att uppskatta att jag är på toppenhumör och känner att SÅHÄR vill jag ha det hela året. (Det kommer det såklart inte vara, men är glad NU).

Fullt ös. Har aldrig sprungit så mycket med barnvagnen som jag har gjort idag.

I min grovplanering i huvudet tänkte jag ta mig en tripp till gymmet idag. Nej... jag är ganska slutkörd och tänker mysa i min badrock med en bok (Johan Theorins debutroman Blodläge) och bara NJUTA.
ÅH. SÅ. JÄVLA. HÄRLIGT.

Har inte tänkt en enda tanke på Sverige idag. Nyttigt!

Må väl, gott folk, ni är då guld värda! PUSS

Inga kommentarer: