måndag 12 augusti 2013

Dag 1

Klockan är 1300 och jag gäspar. Sablar vad energikrävande det är med barn! Haha

Idag vaknade jag runt 7 och snoozade lite till eftersom jag fått sovmorgon - till 8 - och bara njöt av min stora säng. 

Morgonmyste lite i soffan innan det var dags för frukost. Jag fick känna på vad det innebär att mata en ett-åring, försöka hitta någon mat som kunde passa en tre-åring samtidigt som jag själv skulle äta. Tack och lov att Louise är hemma med mig de första dagarna! 

Efter frukosten packade vi iordning allt (och herrejösses vad man måste tänka på innan man är redo att gå!) och gick ut till köpcentret där vi kollade i en djuraffär, lekte i ett lekland och fikade medans Louise handlade. Roligt, men så trött man blir! 

Tog spårvagnen hem då det var naptime (och är fortfarande - skönt).

I eftermiddag ska vi till poolen och bada lite. Det är kanske inte så många grader ute, men det är kvavt som tusan. 

Allt som allt skulle jag kunna sammanfatta det:

MYSIGT. HAR DET BRA. ÄR LITE TRÖTT. UPPSKATTAR ATT VILA. 


har ätit ost idag förresten. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ MIN MALUTTA!
Kul att få läsa det du är med om och framförallt att du är lika positiv som du (nästan) alltid är.
de dagar solen inte lyser och du inte tycker det är kul är också viktigt att vi får höra om. Ha det bra och många pappakramar.

Kusin Annafia sa...

Hur såg det ut i djuraffären?! Nördig kusin need to know!