söndag 8 april 2012

Virginia, Maryland, Delaware, New Jersey

Idag har jag checkat av en hel rad med delstater. 7 timmar tog det, men nu ar vi här hos Connies syster Ankie i kNew Jersey.
Vi har rockat rockring och det var hur kul som helst, ska köpa mig en har jag tänkt. Connies syster är som en kopia av Connie men yngre ( fast hon är äldre ), använder dåligt språk, har rolig humor och ja, här trivs jag som fisken i vattnet! Haha
Imorgon ska jag skippa kyrkan och åka med Ankie, Jenna och min " värdsyster" Erica för att fiska, rocka rockring och ha det trevligt vid sjön. Yay! Spring break är helt underbart :)

Hoppas att ni har det bra också
Kommentera mina bilder !!

2 kommentarer:

GM sa...

Kul att få se en del av det du får uppleva via bilderna. Vad fin Miley blev efter målning - en ny affärsidé att ta med hem? Ida och resten av gänget hälsar så mycket och hoppas att det är bra.
Puss & Kram

ewelina sa...

hahahaha, söting.
hur kommer det gå när du kommer hem? Utan någon lillasyster och hund..