lördag 21 april 2012

tjejkvall, ameriansk frukost och PEPP INFOR PROM!

Godmorgon!
Jag ar just nu hemma hos Aimee (darfor jag saknar delar av alfabetet) och har avn spenderat natten har. Vi var valdigt tjejiga; la ansiktssmask och andra tjejiga saker.

Imorse vaknade vi vid 9 tiden och akte till Food Lion ikladda pyjamas for att handla frukost. French toast med sirap och korv blev det.

Om en timma ska vi dra oss ivag till harsalong #1 for att fixa Aimee's har, sen blir det till salong #2 for mitt har.

Fick alldles nyss sms fran Connie som skrev att de kommit im[l p[ halvmaran. 2:43 sa hon, och det ;r bra tycker jag, f;r de har inte tr'nat s[ mycket som de skulle. S[ jag grattade och vi ska dit i eftermiddag innan fotograferingen f;r att s'ga hej och blir beundrade.

Balskorna kom ig[r och till min l'ttnad var de i fint skick. Sabla Nordstrom allts[!! Nu v'ntar jag p[ Aim som 'r i duschen, och jag 'r v'ldigt peppad!
M[ste dock erk'nna att jag 'r lite orolig f;'r dansen...

BILDER KOMMER! 

2 kommentarer:

ewelina sa...

ÅH. Excited. HA DET BÄST-FEST. JAG VILL HA MASSA BILDER PÅ HUR DU SER UT. OCH DU, DU SKULLE JJU HÅLLA MIG UPPDATERAD, HUR GICK DET MED DEN FRONTEN??!?!?!?

Idag var min första dag på kolmården, endast introduktion. Jag testade lilleskutt dräkten och kollade på bamseteatern (skattade jobbigt mycket) OCH fick betalt för det.

Annars har jag blivit dålig igen, varit sjuk ända sedan jag firade min 13 års dag, menmen..


Jag får 2fribiljetter. Tänkte att kanske du jag och cillsan kan gå någon vacker dag i sommar. PUSS BABY.

elin sa...

vill höra allt om balen min sköna böna