måndag 23 april 2012

Senior Skip Day

Jajamänsan. Här i staterna är det nämligen tradition på att måndagen efter prom är det senior skip day, alltså att alla seniors skolkar. Himla bra tradition tycker jag.
Därför ligger jag alltså hemma och låtsas som att det är söndag (med andra ord, jag gör INGENTING vettigt, idag igen.) Fasen vad trevligt!

Ligger i soffan i pyjamas och Snuggie, gosar med Miley, äter godis, lyssnar på musik och slösar bort hela dagen.
Kallt är det utomhus, så jag tänker inte ta henne på en promenad eller ens gå utanför dörren idag (heller... hehe). Måste dock plugga lite eftersom jag valde att inte gå i skolan idag.
 Sötnosen själv.
Chill.

Ha det bra hörrni!
 Nu väntar min 5kg historiabok. Spännande!

2 kommentarer:

ewelinaiia sa...

TAAAACOSSSS, TAAACOSSSSSSS.
höhöh.

hoppas du har det bäst, jag saknar dig också skrålliz!

Anonym sa...

Åh vad fint. Då menar jag inte när jag kollar mig i spegeln:). Utan jag menar föståss bilderna på Miley och dig i soffan. Det syns att ni gillar varandra. Men finast av alla finaste bilderna är förståss bildernafrån lördagens prom.
Här är allt bra (bortsett från att jag ej kan träna pga problem med mitt vänsterben).
KRAM från världens stoltaste pappa, till världens vackraste baldrottning.