söndag 8 april 2012

GLAD PÅSK

Hoppas att ni har en trevlig påsk. Det har jag, om trevlig = kolla på TV, äta ohyggliga mängder mat, få blåmärken på magen från rockringen och vara förskräckligt uttråkad, så ja.

Ewelina, om jag kommer sakna hund och lillasyster? Ja, jag undrar hur tusan jag ska klara min utan min underbara bästa Mileyvän. Jenna däremot, henne kan vi sälja till farbror Västerman för tjugofem öre tycker jag.

Är sjuk också.. Det är ju förargligt. Snorig och hesare än Sanna Bråding.
Nu ska Connie och jag gå på en promenad.
Tjillivippen!

1 kommentar:

mamma sa...

Äter ni några ägg, eller? Här blir det mest nougatägg i foliepapper, mums!!
Jättefina bilder från Washington! Kul att se sevärdheterna igen, det var ju ett tag sedan jag var där.
Krya på dig!! Jag är oxå förkyld igen. Här är jättekallt, så det är inte skönt att vara ute, om man inte har vinterjackan på sig.
Påskkramar