onsdag 11 april 2012

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för jag har bara 2 månader kvar i USA.

Ja minsann... Två månader. Läste precis att ett utbytesår, it's not a year in your life, it's a life in a year. Väldigt beskrivande tycker jag!

De två senaste dagarna har vi varit i Philadelphia. Planen var att vi skulle till Atlantic City i måndags, men Connie knappade in helt fel på gps:en så vi åkte åt precis motsatt håll. ( skyllde ifrån sig också, det är ju väldigt moget.. )

Har blåmärken på höfterna förresten. Kan ni gissa vad jag har gjort? Jag kanske har sagt det redan, men vi rockar rockring hela dagarna, så höftbenen får sig x antal smällar/minuten, vilket resulterar i finfina blåmärken.

På ett sätt gillar jag semester, men bara om man får umgås med rätt personer. Det var en liten pik det där...
Idag hoppas jag på shopping. Har blivit lovad att få gå i två dagar i sträck nu, men än så länge ingen shopping.
Och en sak till, jag tänker aldrig skaffa barn om mina är jobbiga, och jag tänker minsann inte vara en sån mamma som avgudar sitt barn å mycket att de inte ser när de är jobbiga. **djupt andetag** nya tag idag!

Ha det bra!

2 kommentarer:

Annafia sa...

Hoppsan, då står hoppet kvar till Johan om att ge mormor barnbarnsbarn då ;-) Njut av de här sista 2 månaderna nu! Antar vi ses i sommar vid föräldrarnas födelsedagsfiranden? Kram fr. kusin

Anonym sa...

Josh Galosh!
Detta är svenska, betyder ungeför "Hejsan" och har inget med dejt over there att göra;)
Men lilla malutta, jag har erfarenhet av besvärliga barn och jag älskar dem över allt annat och ångrar inte att de kom till världen. Men tänk inte på det nu. Ägna dig åt livets väsentligehter som shopping tex. Det gör inget om jag får vänta med att bli morfar.
Är helnöjd. Har just sänt iväg den svåra delen i distansutbildningen. Tror jag kan få NNG (Med nöd o näppe godkänt).
Tack för alla fina bilder. Om vi ej hörs av tidigare, så måste vi skypa på söndagkväll. KRAM från du vet nog vem:)