måndag 23 april 2012

Prom!

Äntligen var det den 21 april och dags för prom, vilket antagligen är det mesta amerikanska jag gjort och kommer att göra under hela året.

Vad: Skolbal för juniors and seniors
Var: På ett hotell i staden
Med vem: Josh och Aimee
När: Allt som allt; från när vi vaknade till 4am söndag morgon

Josh och jag när jag skulle sätta fast hans blomma. Måste dock erkänna att det är en fejkad bild, haha. Tror ni att jag kan sätta fast blommor bara sådär med ett par nålar? Nej vet ni vad! Det fick Aimee göra, men eftersom jag var hans dejt posade vi för en bild iallafall.
 En bild på mig. Nu var det så att vi hade 4 olika kameror att kolla in i, snabb räkning: 75% chans att kolla i fel kamera.
Halsbandet och armbandet jag fick av pappa i julklapp var på!
 Jag fick en blomma runt handleden. Ja, nu kan man ju inte se den... men, den är där, precis utanför bilden.
 Josh, jag och Aim.
 Ute på verandan.
 Inomhus igen. Kolla i olika kameror. Ni hajar.
 Där får ni se min blomma förresten, i vänsterkant. Och så ser man min franska manikyr. Fint fint.

I övrigt så känner jag att prom var kul att ha sett, men fick jag erbjudandet att gå igen skulle jag tacka nej. Det var liksom inget för mig. Undrar ni varför så googla "grinding". Nej tack.

När dansen var slut åkte vi till skolan där de hade After Prom. Det innebar spel, mat (mitt i natten!) och tävlingar. Himla trevligt!
Vi kom hem vid 4 och jag gick direkt och la mig. Har fortfarande kvar hårspray och smink men nu tänkte jag faktiskt tvätta bort det, borsta ur dreadlocksen och lite så.
Har använt den här dagen till exakt ingenting mer än att prata med mamma och pappa, resten var en sån slappdag som man bara behöver ibland.

Vi höres!

1 kommentar:

elin sa...

vilken fin hest/gs/gc vi har. mamma säger att du är vacker som en filmstjärna.