söndag 12 februari 2012

Winter Formal och Districts

Sitter ihopkrupen i soffan med en Snuggie, med gårdagens smink och trötta ben. Det kan ju låta supermysigt men jag är lite ledsen idag. Har plugg upp över öronen som jag bara har skjutit fram men imorgon är det due så det är bara börja plöja snart. 
 Min vän Ashly och jag igårkväll. Jag gjorde mig iordning hemma hos henne och sen åkte vi tillsammans med resten av tjejerna till dansen.
 Och de amerikanska skoldanserna var precis som jag hade hört att de skulle vara - som ett mellanstadiedisco. Med musik som Crazy Frog och Aqua och lärare som stod runtomkring dansgolvet och bara glodde, nej vet ni vad, det var inget för mig. Inte alls. Men det var kul att se det iallafall.
Här är nästan alla tjejerna.
Efter dansen åkte vi till Waffle House och jag åt Hashbrowns (stekt riven potatis, dränkt i olja) klockan 12 på natten. Sen åkte vi runt och lämnade vänner hit och dit och jag kom inte i säng förrän halv 2, galet sent för här går jag och lägger mig tidigt jämt.
Så jag sov till klockan 12 och har inte gjort något vettigt idag. 
Men det här var ändå bäst med gårdagen, helt klart. Track meetet!
Jag tog lite sovmorgon och kom dit lite senare. Kastade kula och sprang. Det gick ganska dåligt för mig, men det gör inget, för vi kom på delad förstaplats iallafall!!
Jag älskar track. Det är väl en sak att jag är inte alls så bra som de andra, men de är så peppande och snälla och jag tycker så mycket om alla och coach.

Nu ska jag försöka rycka upp mig och sluta vara så dyster.
Saknar er!

5 kommentarer:

Josefine sa...

Malin! Lyssna på musik du gillar och titta på bilder från sommaren. Det brukar få mig att le....

Anonym sa...

GUD vilken fin klänning!! låter som ni hade väldigt kul :) GM tycker också att du är jättefin och hoppas att det går bra med plugget. Saknar dig med! puss från Svenssons (ida)

Anonym sa...

Hm Aqua är väl inte så dumt, tänk om de varit Rune Örjans med Majsanz eller Vikingarna. Bra inställning du har. Läs mejl så ska du få se något jag väntat på i 28 år! KRAM fr far.

elin sa...

du är så vacker. NT hade en alla hjärtans dagsbilaga i lördags. i den finns världens finaste intervju med två 90-åringar "gammal kärlek rostar aldrig". den sitter på min dörr nu. helt otroligt fantastiskt underbart fint, du ska få se bara. jag ska fira denna löjliga dag en vecka sent med han den där från uppsala. och du får en tidig alla hjärtans dag puss i och med detta. puss från din tommy

Anonym sa...

Hej igen! Har en kollega på jobbet vars dotter ska åka "overthere" i augusti. Jag sa att min GC är där nu och säkert har små tips på hur man gör med en del praktiska moment. Gav henne (Sofie) Din bloggadress. Hoppas att det är ok. Du är ju så himla positiv så jag kunde inte låta bli.
Kram GM <3