lördag 4 februari 2012

Godmorgon

Här sitter jag och väntar på att åka på picknick med några vänner från track teamet, men så sket sig skjutsen så jag får vänta lite till eller be Shannon skjutsa mig.

Igår var hur skön som helst för jag gjorde exakt ingenting av det jag skulle ha gjort. Det innebär ju iofs att jag går här med dåligt samvete för allt plugg och tråkigheter som väntar ikväll och imorgon, men år.... carpe diem var det ja.

Här hemma händer det saker. Jennas ena lekrum ska städas ut och allt man hör är alla ljudeffekter på alla leksaker som måste provas innan de göms undan, Jennas "Malin Malin Malin, kolla på den här. Titta, man gör såhär " och Shannons "nej, den här ska vi slänga". Det enda som luktar är Mileys andedräkt. Phew. Hon har börjat använda mig som kudde och det är varmt och gosigt men luktar inte så gott.

Annars har jag inte så mycket att säga. Det är winter Formal nästa helg, samtidigt som vi har districts med track teamet och jag har inga skor än. Alltså finskor, löparskor har jag gott om. Så det är lite panik här... Måste shoppa imorgon.
Fortfarande har jag 100 kg plugg från när jag var sjuk. Allt är lätt, men det är mycket, och det är tråkigt och måste bara göras.
Miley och kudden Malin. Utmärkt fotograf jag är va? Kan inte ens få med ett helt ansikte. 

1 kommentar:

mamma sa...

Hejsan gumman!
Hur har det gått med ditt shoppande av finskor? Här har det varit shoppande i två dagar, fast inte kläder, skor o sånt, utan till serveringen på söndag. Kylskåpet är tämligen fullproppat!
Igår kväll var vi nere på gölen på marschallafton. Det var jättemysigt med massor av marschaller runt den upplogade banan, korvgrillning och glögg. Det var ganska kallt, på natten då vi gick hem från Kerstin och Magnus var det -18 grader.
Nu är det dags att hälsa på kudden, för att orka upp när klockan ringer halv 6.
Natti natti