torsdag 23 februari 2012

ny kronprinsessa minsann?

Där ser man. Kul att jag fick nyheten först på Facebook.. haha. Nej men det var ju kul. Hade typ missat hela grejen att hon var gravid.

Allt rullar på. Veckan har varit normal, förutom att inte Shannon är hemma då.. Imorgon är det fredag och det ser jag fram emot.
På lördag var planen att Connie och jag skulle ha lite tjejmys medans Jenna är på barnkalas, men jag blev bjuden hem till Aimee på filmkväll, så vi får göra lite omplaneringar.

Angående min födelsedagshelg (nästa helg) så har vi inga särskilda planer. Connie ska iväg men Shannon och Jenna är hemma, så vi hittar väl på något vi tre. Men som det ser ut nu åker vi nog inte till Grammie and Grandpa.

Vad hände med mitt godislöfte förresten?
Lent startade ju igår, och jag gav upp godis. Tills idag. Ms Overstreet gav oss en polkagris på 3rd block, och jag började äta, och efter andra slicket kom jag på : VAD FAN GÖR JAG? Glömde totalt bort att jag inte skulle äta godis. Haha..
Ja.. vad ska jag säga? Får väl börja om på nytt idag.
Ska ge mig ut och springa litegrann nu innan det mörknar.

Imorgon är det fredag!

Inga kommentarer: