fredag 10 februari 2012

Måste bara få berätta att jag hade en alldeles underbar dag idag. 
Jag fullkomligt älskar att gå till skolan och träffa mina vänner och ha roligt och .. nja, lära sig litegrann, men framförallt vännerna.

Och inte bara mina amerikanska vänner utan även alla mina guldklimpar i Sverige. 
Om det kunde vara såhär när det är som sämst hörrni!

Måste även avsluta med ett klockrent citat från min kulkastarvän Brooke.
Vi stod och väntade på vår kulkastarvän Thomas, men han var så seg så vi ringde. Brooke ville att jag skulle skälla ut honom på svenska, med extra mycket svordomar la hon till . Jag tycker att det är jättekonstigt att stå där och svära på svenska, så jag sa att hon får säga det själv. Okay säger hon. Ge mig, "where are you, you a-hole?"
Jag översätter sakta så hon ska få med alla stavelser.
VART ÄR DU DITT RÄVHÅL, skriker Brooke sen.
Jag kunde inte hålla mig för skratt, tror till och med jag roflade (lol) (roll on floor laughing, för er, mamma och pappa). 

rÄvhål är mitt nya favoritsvärord.

Det här är bäst. !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha du e kul. Man blir sååå glad när man läser vad du skrivit. har brådis, måste starta upp sedelpressen till min dotters födelsedag. KRAM från far