måndag 20 februari 2012

SNOWDAY!!!

Igår var det vår, nästan sommar. Jag gick iallafall ute i shorts och t-shirt. Idag har det snöat som bara den och det slutar inte heller. Det är säkert en 15 cm nu!
Mysigt, men jätteskumt med växlingen där. 


Shannon befinner sig nu i Dominikanska Republiken där det är soligt och varmt. Skönt för honom som slipper snön. (Men ganska bra för jag har retat honom för att vi inte har någon snö, trots att han sa att det kommer i februari, det kommer! och så är han inte här och kan inte säga I told you so. )

Det här betyder alltså att jag inte behöver göra mina läxor ikväll, utan kan vänta tills imorgon.

Idag provade jag på något väldigt kul förresten. Body Flow. Det var typ yoga, men lite vildare. Kände mig så himla grym och det var en mysig tant som höll i det och hon hade med sig elektriska värmeljus som hon satte ett vid varje person. Flummigt och precis min grej!


Nu ska vi kolla på film, idag är det Transformers och My Idiot Brother som visas, och mysa vid den öppna spisen.

HA DET KANONERS!

Inga kommentarer: