onsdag 15 februari 2012

Nu är jag allt snabb att svara på kommentarer här. Det blir ingen simning idag för Connie åkte dit direkt efter jobbet och Shannon kände inte för att åka till gymmet idag igen. Men det gör inget, jag tar vovven på en promenad istället :)

Pappa, du frågade hur banketten var.
Jo, det ska jag tala om.
Shannon och jag åkte till skolans kafeteria där banketten skulle hållas. Vi minglade runt och småpratade innan vi satte oss för kvällens festliga måltid. Pizza.
Mr Cline bad bordsbön innan man fick hugga in, och sen var det rena djungeln och alla åt som hungriga tonåringar (eller nej va? haha )
Det pratades om säsongen och vi firade guldet. Hellre en delad vinst än en förlust, sa coach Walton och det lät bra tyckte jag.
Alla fick fina diplom och vissa fick priser. Det var himla trevligt men informellt.
Nu är alltså indoor över och outdoor börjar om 2 veckor.
Jag fick LB bokstäver också. Det ska jag spara och sätta upp på väggen :)
Ha det bra kära vänner

Inga kommentarer: