måndag 20 februari 2012

"JAg tror det är lite som när man är hungrig, och inte äter. Ni vet sådär så att man nästan glömmer bort att man är hungrig, fast ändå vet man att det vore himla trevligt att äta, för man ÄR ju hungrig."Så här skrev Beatrice som jag åkte till New York med, angående hemlängtan. Tyckte det var himla bra beskrivet. Man är fullt medveten, men det blir bara en börda om man tänker på det, så man undviker det helst. 

Vi ska snart till gymmet. yay! Jag älskar det. Det är roligast med de olika grupppassen, och idag blir det Body Pump tror jag. Förskräckligt jobbigt men oh, så kul!




 Imorse hade vi det såhär fint i våran trädgård. Snö!!
Miley var en lycklig hund (bilden är lite missvisande. Hon ser alltid butter ut)
Jag sprang omkring i pyjamasshorts och t-shirt, utomhur (det var inte så kallt konstigt nog) och jag tänkte att det är väl ingen som ser mig nu, det var ju så tidigt ändå (8, haha). Men grannen var ute, och han ropade "It kinda feels like home, doesn't it?"
Haha... de måste tro jag är någon slags freak!

2 kommentarer:

mamma sa...

Oj, det ser ju nästan ut som julkortsmotiv! Här börjar solen värma på dagarna så det droppar från taken och blir så där isigt.
Fortsätt du o var en freak, snart är det borta igen.
Kram

Anonym sa...

tack för fina bilder. Så trist att snön håller på att försvinna här med tanke på att chanserna till skidåkning försvinner. Får man vara lite nyfikon? Är det många snygga killar på gymet? Allt är bra här, har fått rotmos hos farmor ikväll, mums!
Kram till världens bästa malin.