lördag 18 februari 2012

mamma-, pappa- och Malinmys

Igår var Jenna på disco/kalas/kulkväll så jag fick ha Shannon och Connie för mig själv. Det var väldigt mysigt. Tanken var att vi skulle gå på bio men det passade sådär med tider, så vi hyrde en RedBox-film, tog hem kinamat och åt min näst sista Marabou chokladkaka.

Idag har vi städat, för sen ska vi ut och ha kul. Först blir det gymmet, förhoppningsvis, sen Froghurt (frozen yoghurt bar där man får plocka allt man vill ha själv på glassen. ohygieniskt, men förfärligt gott!) sen ska vi nog ha hej då-middag för min American Dad som åker till Dominikanska Republiken inatt. Han ska vara borta i 10 dagar och ja.. för mig känns det som ett äventyr att se hur jag klarar mig utan honom. Lite som ett mini-test för hur det kommer bli när jag åker hem.

Nehej, städa var det ja!
LB har regions i track idag förresten!! (Nej, jag kvalificerar mig inte riktigt där... haha) Lovar att återkomma hur det gick för dem! :)
Go CAVS!

Inga kommentarer: