onsdag 15 februari 2012

Har inget superstort att annoncera. nej... hah. Meddela!! Svenskan är lite ranglig såhär i februari.

Ville egentligen bara berätta att allt är bra.
Solen skiner, påskliljorna har blommat i två veckor nu, det luktar vår och jag är väldigt glad!
Var lite sugen på något svenskt såhär på eftermiddagen så jag lyssnar på Ulf Lundell och äter en lakritspipa.

Är det något ni känner för att fylla ut ett ev. födelsedagspaket med så kan jag tipsa om lakrits. Inte djungelvrål, det har jag så mycket av ändå, men typ lakritspipor och de där stängerna jag fick i julas.

Ikväll ska jag åka och simma lite tror jag. Inga läxor och livet leker!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med Ewelina. E sååå stolt över vilken klok dotter jag har:) Berätta gärna hur banketten var. Här är det dåligt med blommor o vår. Kom nästan en dm med snö inatt o 10 minus ska det bli. Farmor hälsar till dig. hon e förkyld, annars e allt bra här på jordens framsida. Grattis till provresultatet.
Kram fr far.

mamma sa...

Hej gumman,
Jag skrev en hälsning till dej igår med kramar på alla hjärtans dag, men den har inte kommit in. Du får den nu istället!
Jag har oxå en hälsning från Marie, din förra mentor, som jag träffade på buggkursen i måndags. Hon undrade hur du har det och hälsade så mycket till dej.
Idag har Kent fått sin julklapp. Vi var på Flygeln och såg Maria Möllers show. Hon är duktig att imitera och sjunga.
Bra jobbat på provet!
Kramar från mamma