måndag 27 februari 2012

ännu en vecka har passerat

Idag är det söndag igen. Förskräckligt vad tiden går fort!

Igår hade jag det förträffligt kul hemma hos Aimee. Det var jag, Aimee, Josh och Reeve. Vi kollade på film, åt snacks, spelade spel och hade väldigt roligt. Vi skulle hem vid 7, men lite senare än 1 på natten kom jag hem. (Inget break av curfew alltså, jag hade fått OK från Connie)
Jag tog inga bilder alls, hade inte ens kameran med mig. Nästa gång kanske.. för jag hoppas på en nästa gång!

I veckan som kommer händer  viktiga grejer.
1. Shannon kommer hem från Dominikanska Republiken
2. Outdoor Track börjar!
3. Jag blir 18 på söndag. 

Det känns ju lite skrämmande att bli stor, men det ska nog bli något av mig också ska ni se. :)
Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och inte göra mina läxor.
Ha en bra måndag!  

Inga kommentarer: