måndag 13 februari 2012

Åh vad fina ni är!

Tack för era uppmuntrande kommentarer. Jag hade helt enkelt en dålig dag igår. (=idag har varit toppen)

Inte för att det här med hemlängtan kommer jättefrekvent, men de ända gångerna det har hänt är när jag är ensam hemma. Så.. det är ju bara dumt att vara det, trots att jag behöver egentid. Det är en ganska svår balansgång men jag klarar det rätt bra tycker jag!

Idag gick jag och var orolig över ett prov jag hade 4th block på amerikanska revolutionen. Det var ju himla onödig såhär i efterhand, för det gick kalasbra. (Bara två fel, pappa! ;) )
Så var det ingen träning för ikväll har vi en bankett. Det ska bli spännande. På 5 dagar har jag bara tränat 1, så jag chillar och det är ganska skönt, men det är lite tomt utan mina fina trackvänner.

Nehej, nu ska jag läsa Kolmårdsträffens resultatlista innan jag åker till banketten och äter pizza.

Ha det fint och ha en fin alla hjärtans dag! <3

1 kommentar:

ewelina sa...

du är bäst. hoppas du får världens bästa alla hjärtans dag! <3