måndag 6 februari 2012

picknick

Igår var jag ju som sagt på picknick. Det var himlans mysigt, jag tycker så mycket om dem :)
 Vi hade knytkalas och jag hade såklart med köttbullar. Annars så fanns det morotsmuffins, Oreos, fruktsallad och pastasallad. Det bästa med tracktjejerna är nog att det är helt okej att äta dömycket. I vanliga fall känns det som att jag brukar äta mest hela tiden, men här får man fasen ligga i om man ska hänga med. Men så tränar de ju 24/7 också.
 Julia lärde oss det fantastiska Oreo spelet.
 Brianna
Jag var otroligt dålig och satt där med kaksmulor i pannan istället. 

Taylor och Eryn hade världens kuligaste tävling.

Min lördag var bra. Gjorde exakt ingenting av det jag skulle hinna med den här helgen. Åh så bra!
Vi åkte till Country Cookin' till middag och jag åt den underbaraste steken ni kan tänka er. AAAAaHHHHH, gott! Eftersom man får 100kg mat/tallrik så blev det kvällens middag också.
När jag kommer komma hem till Sverige igen kommer jag:
1. Vilja äta ute minst 3 ggr/veckan
2. Ta med överbliven mat hem
Det var det.
Nu är det pluggdags. Men vem försöker jag lura? Min plan idag var typ
30 min plugg - 30 min tupplur - 30 min plugg - tvätta, städa , alltså ni vet när man börjar göra tråkiga saker för man inte villl plugga.

kanske pluggar. Eller leker med Miley.

fyller år snart gör jag också. ja minsann. 18 jordsnurr. inte så pjåkigt..
Ha det bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Mums vilken trevlig utflykt. Räknas äta ute även middag hos GM fast inne? Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Vi längtar efter dig!
PoK från GM, GP, GS och hesti.