söndag 20 november 2011

söndagen innan Thanksgiving

Har haft ännu en toppenhelg.

Igår hittade vi på massor med skojiga saker, shopping. Ja, det var nog det. Haha. Eller vi var på gymmet också. Och så spontanklippte vi håret också............ mm.

Idag har vi varit i kyrkan. Det var så himla mysigt. Eftersom det är helgen innan Thanksgiving så var det lite speciellt.
Ungefär 30 personer klev upp på scenen en och en, med en kartongbit där de på ena sidan skrivit hur de var innan de kom till kyrkan och så vände de på den och där stod hur de var nu. Det är lite svårt att förklara men det var väldigt fint, lite klychigt men jag börjar vänja mig.
Efter kyrkan tog vi med oss Sam och käkade lunch på Frank's Pizza. Med tanke på min nya frisyr sa Connie att "jag undrar om alla undrar vems barn som är vems av oss två?" Fasen.. jag kan visst inte förklara någonting idag. Hon menade att jag såg äldre ut, så gammal att jag hade kunnat ha ett eget barn, dvs Sam. Aja, kul hade vi iallafall.

Förresten så är det shorts och t-shirt väder här igen. Helt okej. shorts och t-shirt och julmusik. Jajamänsan!
Nu har jag ju varit ute och förstört frisyren men så här kort är det. Jen trycker näsan mot rutan.. haha

3 kommentarer:

Helena sa...

Gud vad snyggt Malin! <3

Anonym sa...

Ja verkligen, det blev nästa lika bra som när Tiina klippte mig senast. Hon ändrade trimmern från 12 till 15 mm. Det känns bra att man inte är så rädd för förändringar. Vad är det du brukar säga Malutta? Vågar man inget så vinner man inget:).
Utöver detta inga större förändringar här på jordens framsida, allt är bra.
Kram till världens bästa dotter.

malinis sa...

malin du är så fin!!!!