lördag 19 november 2011

fredagskalas

Äntligen fredag och äntligen helg!
Har haft ännu en bra dag och allt är kalasbra.

Mamma, här kommer ett förtydligande:
Nej, jag är inte gravid.
Ja, jag ska börja friidrott, men bara löpning och jag har inte bestämt distanser än. 
Det jag frågade om var en tidig julklapp, alltså pengar för kläderna jag köpte. LBHS Track tröjor alltså. 


Idag har jag varit hos farbror doktorn och betalade $35 för att få reda på att jag är frisk vilket väl är bra iofs, för nu får jag träna med track teamet.

Har väl egentligen inget särskilt att berätta. Livet leker.
/Ms Piggy

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha fin bild, hon verkar gilla dig din "lillasyster". Kom ihåg att även om det är mysigt med småsyskon så kan det ju ibland bli påfrestande att de ofta "är väldigt på". Detta är helt naturligt och något som man får på köpet. Men men detta resonemang kan nog din bror utveckla bättre utifrån hans erfarenheter av att ha lillasyster:).
Kul att prata med er igår. Idag är det en grå novemberdag i Åby. Det får bli höstpromenad runt Ågelsjön, blir säkert mysigt ändå.
Kram fr far.