tisdag 1 november 2011

forts bilder från Halloween

Utanför huset där vi sprayade blå slingor i mitt hår. En millisekund efter att bilden tas springer Miley förbi under mig, ja, där bilden tar slut och jag ramlade nästan omkull. Liknande saker händer ungefär femhundra gånger om dagen.
 Och sen fick även Miley lite färg. Jag tyckte synd om henne men tydligen så var det bara roligt. Jenna var fin i    sin älvdräkt iallafall :)
 Hoppade undan i sista sekund för att inte bli rammad av Miley, prutthunden.
 Sam och Jen. Till vänster är min värdpappas kompis dotter. Hon är söt som tusan på utsidan men en liten djävul på insidan.
 Jen och jag i min nya fina kappa som jag har fått (!!?!!?) av Con. Det var en julklapp från mormor som ger kappor varje jul trots att ingen använder dem. Men fin är det, så jag använder den! :) dessutom stod den äldsta prislappen på $200 vilket är vansinnigt mycker pengar för en kappa tycker jag, men Connie vill inte ha den och jag är inte den som är den!
Och tycker ni att jag ser ovanligt lång ut så beror det på mina nya klackar:
Herreminskapare 1: Med enkel matematik räknade jag ut att jag blir 191 cm eller 6' 5''.
Herreminskapare 2: De är de mest vansinnigt snyggaste skor jag någonsin sett.
Herreminskapare 3. Kolla vad jag kämpade med bilden. Pyjamas och tungan i mungipan, det kallar jag ansträngning!

Nu ska jag skriva en barnbok. Helt allvarligt faktiskt så ska jag det. Buffalo Bob heter den. Det är en projekt för art class och jag lovar att visa er när jag blir klar.
God natt på er

2 kommentarer:

mamma sa...

God morgon!
Ja du anstränger dig verkligen, Du har väl snart bytt ut hela din garderob - kuL!
Jo, jag har märkt att det snart är jul - i förra veckan när jag var o handlade såg jag både klädda julgranar och halvmeterstora tomtar - suck!!
Är det bara 5 timmars tidsskillnad nu när vi har vintertid?
Kramar

cecilia sa...

Hallå maloonen vad söt du är! jag vill också ha en hund att leka med. kappan såg förresten riktigt snygg ut. hihi. tänker på dig :) pus