torsdag 31 maj 2012

23:32

Har ni tänkt på att när man har något man absolut måste göra så skjuter man gärna upp det?
Jag kände precis att "Ojsan.. kanske borde sluta vara världens roligaste människa och göra min sista skoluppgift?" (precis = 4h sen). Nej, vet ni vad - det är ju mycket roligare att skjuta upp saker och se om man hinner klart i tid ändå! 

Och så kommer jag på förskräckligt roliga ordvitsar under tiden: (på engelska också - vilken uppgradering!)
 Bitch #1
Bitch #2


HAHAHA! (mamma, pappa - bitch betyder också tik)

Skämt åsido. (skrattar fortfarande åt min kreativitet!) Nej, jag ville bara visa en söt dregelbild på Miles och en väldigt amerikansk tjej som tvättar daddy's truck [trökk]. Jajjamänsan, jag står på bumpern!!! Så stor är den!

Imorgon är sista riktiga skoldagen på mitt utbytesår. SJUKT!

Inga kommentarer: