lördag 19 maj 2012

lördagsmorgonmys

Hej

Usch vad tiden går för fort nu, men jag antar att det betyder att jag har alldeles för kul och trivs för bra. Haha

Veckan har svischat förbi i en rasande fart, men nu är det äntligen helg.

Igår efter skolan, hängde jag på skolan. Eller snarare på track&field fieldet. Det var nämligen districts. Jag var inte med, för jag kvalade inte, men det är helt okej. Det var jättekul att heja, busa och leka med coach's barn.
Alla gjorde jättebra ifrån sig och jag hoppas det går minst lika bra idag! :)

Sen köpte jag lite väldigt onyttig mat och satt på en trapp och bara njöt av livet. Klockan 7 mötte jag upp Aimee och Matt, för det var premiär för Arsenic and Old Lace - årets skolpjäs. Väldigt väldigt snyggt gjort, och det var så festligt så!
Efter det åkte jag med Aimee hem och vi hängde hos henne tills sent på natten innan hon skjutsade hem mig.

I en veckan ungefär har jag varit jätteglad för att det är dags att åka hem snart, men nu..... ÅÅÅH. mindfuck. så får man inte säga. men så är det. Nu vill jag bara stanna kvar.
Men ska man se det från den goda sidan - jag har ju inget val. Tacka gudarna för det!

Nu knyter jag friendship bracelets till Aimee och sen ska jag ut och klippa gräset (aka jobba på brännan!)
Ikväll kommer mormor och morfar och hälsar på också.

Ha det fantastiskt!
PUSSAR OCH KRAMAR!

1 kommentar:

Anonym sa...

MORS!
Du har helt rätt. Du kan inte påverka, så surfa bara med o njut.
Jag är jätteglad, har klarat att springa en mil idag, så nu är det på väg åt rätt håll. Kan du kolla mejlen snarast.
KRAM fr far till världens bästa Malin