lördag 2 juni 2012

virginia beach

hallå hallå!

Idag var officiellt sista dagen i skolan. Vi fick frukost som bestod av läsk och andra onyttigheter. Sen var det Senior Awards och jag fick minsann 4 utmärkelser! Jajamänsan! Sen var det lunch som innehöll pizza, läsk, bread sticks, kakor ´, chips... ja, ni hajar. Sen hängde vi på Mill Mountain ett tag innan jag åkte hem.

Jag mådde förskräckligt dåligt efter all onyttig mat, så när jag kom hem la jag mig på sängen och sömnade. Packade på en kvart och sen åkte vi i 6 timmar i bilen och nu är vi här........... VIRGINIA BEACH! Det var länge sen sist nu, senaste gången var i november.

Ni får ha det kalas! Jag tänker gå upp tidigt imorgon för att ta mig ett morgondopp i Atlanten.
Peace out!

2 kommentarer:

mamma sa...

NJUT!!!

Kram

ewelina sa...

ja det är helt SJUKT!!!!!
jag längtar efter dig :(